(អាមេរិក)៖ អ្នកទិញទំនិញនៅសហរដ្ឋអាមេរិកបានចំណាយប្រាក់ ៩.១២ពាន់លានដុល្លារទិញទំនិញលើអ៊ីនធឺណិត ក្នុងថ្ងៃ Black Friday នេះ របាយការណ៍មួយបានបង្ហាញកាលពីថ្ងៃសៅរ៍ ខណៈដែលអ្នកប្រើប្រាស់បានទប់ទល់នឹងការធ្លាក់ចុះនៃអតិផរណាខ្ពស់ និងបានចាប់យកការបញ្ចុះតម្លៃយ៉ាងសន្ធឹកសន្ធាប់។ នេះបើយោងតាមការចុះផ្សាយរបស់ Reuters នៅថ្ងៃទី២៧ ខែវិច្ឆិកា ឆ្នាំ២០២២។
ការបញ្ជាទិញលើអ៊ីនធឺណិតបានកើនឡើង ២.៣ភាគរយនៅថ្ងៃ Black Friday។ អ្នកប្រើប្រាស់ត្រូវបានគេរំពឹងថានឹងសម្រុកទៅទិញទំនិញនៅហាង បន្ទាប់ពីជំងឺរាតត្បាតរាតត្បាតបានដាក់សម្ពាធលើការទិញទំនិញនៅក្នុងហាងក្នុងរយៈពេល ២ឆ្នាំមុន ប៉ុន្តែព្រឹកថ្ងៃ Black Friday បានឃើញហាងទាក់ទាញចរាចរណ៍តិចជាងធម្មតាដោយមានភ្លៀងធ្លាក់ជាបន្តបន្ទាប់នៅតាមផ្នែកខ្លះនៃប្រទេស។ ជនជាតិអាមេរិកបានងាកមកប្រើស្មាតហ្វូនដើម្បីធ្វើការទិញថ្ងៃឈប់សម្រាករបស់ពួកគេ ដោយទិន្នន័យពី Adobe បង្ហាញពីការទិញទំនិញតាមទូរស័ព្ទតំណាងឱ្យ ៣៨ភាគរយនៃការលក់ឌីជីថល Black Friday ទាំងអស់៕

ប្រភព៖ cgtn


