យោងតាមការចុះផ្សាយរបស់សារព័ត៌មាន vnexpress បានឱ្យដឹងថា ផ្សារទំនើបជាច្រើននៅក្រុងហាណូយ កំពុងចាប់ផ្ដើមដាក់គម្លាតសង្គមដោយកំណត់ចំនួនអតិថិជន និងបរិមាណគ្រឿងឧបភោគបរិភោគដែលពួកគេទិញ។ ផ្សារទំនើបទាំងនោះរួមមាន ផ្សារទំនើប BigC Thang Long ,MM Mega Market, Aeon Mall Ha Dong និង Go!Market Supermarket នៅស្រុក Thanh Xuan។
ប្រភពដដែលបានឱ្យដឹងថា ផ្សារទំនើបទាំងនោះ បានកំណត់ចំនួនអតិថិជនឱ្យចូលទិញទំនិញក្នុងបរិវេណទីតាំងផ្សាររបស់ខ្លួន ដោយត្រូវបង្ហាញពីស្ថានភាពសុខភាព ឬ តាមរយៈការស្កេន QR កូដ ហើយត្រូវពិនិត្យសីតុណ្ហភាព លាងដៃ ទទួលប័ណ្ណចូល និងតម្រង់ជួរ។ រៀងរាល់ ១០ នាទីម្តង បុគ្គលិកផ្សារទំនើបនឹងណែនាំអតិថិជនមួយក្រុមឱ្យចូលទៅក្នុងហាងនោះ។
លើសពីនេះ ផ្សារទំនើបទាំងនោះ កំណត់បរិមាណទំនិញ ដោយអតិថិជនអាចទិញស៊ុត ក្នុងម្នាក់បានតែ ៣គ្រាប់ប៉ុណ្ណោះសម្រាប់មួយថ្ងៃ ប៉ុន្តែចំនួននេះ ត្រូវបានកំណត់ខុសគ្នានៅតាមផ្សារ ពោលគឺផ្សារខ្លះកំណត់ឱ្យអតិថជនម្នាក់ទិញបាន ៥គ្រាប់ ឯខ្លះទៀត ៣០គ្រាប់ជាដើម។
គួរឱ្យដឹងថា នៅតាមផ្សារទំនើបនានានៅទូទាំងទីក្រុងហាណូយ គ្រឿងឧបភោគបរិភោគសំខាន់ៗភាគច្រើនដូចជា បន្លែនិងផ្លែឈើស្រស់មានច្រើន ប៉ុន្តែមានតែពងមាន់ទេដែលមិនគ្រប់គ្រាន់ពីមួយពេលទៅមួយពេល ដូច្នេះផ្សារទំនើបជាច្រើនបានកំណត់ចំនួនស៊ុតដែលអតិថិជនអាចទិញបាន។ ជាមួយគ្នានេះ ផ្សារទំនើបនៅហាណូយ ក៏កំពុងចាត់វិធានការតឹងរ៉ឹង ដើម្បីការពារនិងប្រយុទ្ធប្រឆាំងនឹងជំងឺកូវីដ១៩ បន្ទាប់ពីទីផ្សារលក់ដុំ និងផ្សារទំនើបមួយចំនួននៅក្នុងរដ្ឋធានីត្រូវបានបិទទ្វារដោយសារផលប៉ះពាល់នៃជំងឺរាតត្បាត៕
អត្ថបទ៖ លីនី
ប្រភព៖ vnexpress